Вчені: смажена їжа не шкодить серцю
Часте вживання смаженої їжі не провокує хвороб серця, якщо під час приготування використовується соняшникова або оливкова олія, довели вчені.
Про це пише газета Telegraph.
Як повідомляють учені, важливим фактором є те, яку саме оліку використовувати і чи використовували її в їжу раніше.
Згідно з даними останнього дослідження, опублікованого у British Medical Journal, в Іспанії, де найчастіше використовують соняшникову або оливкову олії, не знайшли жодного взаємозв'язку між вживанням смаженої їжі і виникненням серйозних серцевих захворювань.
Незважаючи на це, Британське кардіологічне товариство попереджає, що результати дослідження не варто сприймати як поштовх до дії. У Середземномор'ї прийнято вживати значно більш здорові продукти, ніж у Великобританії, і це могло чинити свій вплив на отримані дані, зазначають кардіологи.
У дослідженні іспанських учених взяли участь понад 40 тис. осіб, дві третини з яких були жінками. Наукові пошуки тривали з середини 90-тих років до 2004-го. Учасників експерименту запитували, наскільки часто вони їдять смажену їжу, і чи роблять вони це вдома чи в ресторанах. Потім вивчили, наскільки пристрасть до такої їжі впливає на ризик виникнення кардіологічних захворювань.
За матеріалами: Корреспондент


Додати коментар